Nova canción da mañá: Para
dormir a un elefante
Artistas musicais (cada semana tras o recreo)
Coñecimos a Suite no.1 en Sol Mayor de Johann Sebastian Bach, tamén coñecida como "Cello song" , unha peza moi bonita feita para un solo de violonchelo, que seguro vos soa de escoitar nalgún anuncio da tele. Algún soubo dicir que era un violonchelo e vimos a diferencia co violín en fotos. Agora saben que o cello é máis grande e haino que tocar sentado e colocado entre as pernas.
Recuncho do proxecto
Esta semana tivemos novas aportación do papá de Sara, que trouxo rochas de Zaragoza.
Foron 7 pedras que fomos observando, tocando, ulindo, e xogando a buscar parecidos razonables. Saíron cousas como: pan, nubes, triángulo, tarta con nata...Tamén se fixaron que unha delas é a máis grande que temos e chámanlle a xigante. Outra blanca din que pinta como xiz.
Foron 7 pedras que fomos observando, tocando, ulindo, e xogando a buscar parecidos razonables. Saíron cousas como: pan, nubes, triángulo, tarta con nata...Tamén se fixaron que unha delas é a máis grande que temos e chámanlle a xigante. Outra blanca din que pinta como xiz.
Eu tamén lles trouxen unha pedra da que xa falaramos e viramos nas fotos dos buscadores de pedras: Pedra pómez! Puideron comprobar a aspereza e o pouco que pesa comparado con tódalas que temos na aula.
Fixeron hipóteses de por qué era a única que flotaba... e despois de comprobar que o tamaño non era a razón porque as pedras pequeniñas tamén se afundían, aprenderon que é porque está chea de aire,e ten moitos poros , porque se formou ao enfriar a lava moi rapido.
Tamén sacamos os xeos con pedriñas que conxelamos o venres pasado. Foi moi diver! Nos equipos foron tocando e observando e contamos o pouco tempo que tardaron en desfacerse comparado co que tardan en conxelarse. A calor das mans facía que se desfixeran.
Recuncho de superexploradores
Algúns tiveron ganas de plantar e ainda que non tiñamos sementes, usaron unha folla como planta. tiñan claro que precisaba auga e terra, pero estando seca, xa non vai medrar. Ao menos agora o testo non loce vacío e a folla ten onde estar.
Algúns tiveron ganas de plantar e ainda que non tiñamos sementes, usaron unha folla como planta. tiñan claro que precisaba auga e terra, pero estando seca, xa non vai medrar. Ao menos agora o testo non loce vacío e a folla ten onde estar.
Descobriron gamas e tons de verdes xogando coas mesturas, as mans e os pinceis.
Actividades varias
- Xogamos nas mesas por equipos a " Acercar a pedra". Cada un ten unha pedriña pequena e no medio da mesa hai unha grande.Por turnos hai que lanzar a pedra coa man e tratar de achegala o máximo posible á grande. Despois probamos a lanzar só cun dedo, co codo, co nariz...
- Xogo de buscar "A pedra escondida". Un neno ou nena saía da aula mentres o resto escondíamos unha pedra nun lugar. Ao entrar todos facíamos un zumbido para guialo cara a pedra agochada. Canto máis próximos máis intenso o son, e máis lonxe, silencioso.
Magosto
- Elaboramos os envases persoais para meter as castañas o Venres na festa do Magosto na que participan as familias. Aproveitando a metade dun brick e decorando con papel de embalaxe e unha castaña colorida.
- Decoramos o mural conxunto de infantil que se puxo na entrada da escola, pegando follas secas a modo de chan.
- Fixemos o mural dos bolos para incluir este xogo na ronda de 4 xogos rotatorios do Venres antes da merenda das castañas.
- O Venres comimos e xogamos fóra na festa coas familias invitadas e colaboradoras nas brasas para asar castañas e chourizos!
Ningún comentario:
Publicar un comentario